پاورپوینت ضریب اثربخشی کلی نیروی کار نت (OCE)
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت ضریب اثربخشی کلی نیروی کار نت (OCE)


عنوان : پاورپوینت ضریب اثربخشی کلی نیروی کار نت (OCE)

حوزه کاربرد: مهندسی صنایع

تعداد اسلایدها: 24 اسلاید

تلاش سازمان ها و بنگاه هاي توليدي و خدماتي براي افزايش بهره وري و افزايش قدرت رقابت روز به روز بیشتر و بهتر می شود. با توجه به حجم زیاد ماشین آلات و دستگاه های استفاده شده در صنعت، صنایع متوجه آن شدند که برای افزایش بهره وری خود نیاز به واحد نت در صنعت خود دارند، بنابراين شركت هاي فراواني به عنوان ارايه دهنده سرويس هاي نگهداري و تعميرات ايجاد شده و توسعه يافته اند. براي بسياري از اين شركت ها مقوله نيروي انساني به عنوان با اهميت ترین سرمایه سازمان می باشد. لذا بهره وري نيروي كار مي تواند عامل مؤثري در ادامه حيات و رقابت اينگونه سازمان ها داشته باشد. بحث OCE به صورت کلی به اثربخشی نیروهای انسانی واحد نگهداری و تعمیرات (نت) می پردازد. پاورپوینت حاضر ضمن معرفی شاخص OEE و نحوه محاسبه آن، به معرفی شاخص OCE و مقایسه آن با OEE می پردازد و مولفه بهره برداری نیروی کار CU را بر شمرده و روش های بهبود CU را تشریح می کند. در ادامه به روش های بهبود CP، نرخ کیفیت خدمات نیروی نت CSQ، روش های بهبود CSQ و ترازیابی OCE و ... اشاره می شود.

فایل های ارائه شده برای این مجموعه با فرمت pptx در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورت خرید این پاورپوینت، علاوه بر دسترسی به لینک دانلود، فایل توسط ایمیل بصورت پیوست (Attachment) نیز برای شما ارسال خواهد شد.


خرید و دانلود  پاورپوینت ضریب اثربخشی کلی نیروی کار نت (OCE)






:: برچسب‌ها: ضریب اثربخشی نیروی کار , oce , اثربخشی نیروی نت , OEE , TPM , اثربخشی , csq , کارایی , cu , ضایعات زمان رکود , ضایعات کاهش سرعت , محاسبه OEE , کیفیت خدمات نیروی نت , محاسبه cu , دانلود ضریب اثربخشی نیروی کار نت , دانلود ضریب اثربخشی نیروی نت , دانلود تحقیق نگهداری تعمیرات , پروژه نگهداری تعمیرات , خرید ضریب اثربخشی نیروی نت , فروش ضریب اثربخشی نیروی نت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: